مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-11سياسي

14 هزار قلم از محصولات پالایشگاه شازند بومی سازی شده است


مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند گفت: 14 هزار قلم از محصولات پالایشگاه که باارزش بالا بودند بومی سازی شدند که این مسیر نمی شد مگر با همت و تلاش مهندسین شرکت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شازند، مجید رجبی صبح امروز در همایش سالانه پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند، اظهار کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه ضرورت است و  این برای همه ثابت شده است، فقط باید مسیر هموار شود و راه تحقق  این امر تعامل با گروه های هدف است.

وی تصریح کرد: از سال های گذشته گروهی به نام خودکفایی در شرکت راه افتاد و با تحقیقاتی که انجام دادند برخی کارها را پیش بردند و نتایج بهتری بدست آمد، نمی توانیم این ادعا را داشته باشیم که شرکت پتروشیمی در قله است اما در دامنه هستیم اما قطعا به سمت قله حرکت می کنیم.

 مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند افزود: ارتباط با دانشگاه ها بهتر شده و تعاملات برقرار شده اما این ارتباط کافی نیست و باید گسترش یابد؛ نتایج خوبی هم در این مسیر کسب شده، اما کافی نیست.

رجبی بیان کرد: یکی از تولیدات این شرکت کاتالیست پرمصرف پالایشگاه بود که انحصاری در همین شرکت استفاده می شود، برای تولیدات بررسی های اولیه انجام می شود و در عین حال ریسک های زیاد هم برای شرکت دارد اما این ریسک را می پذیریم البته بیشتر این ریسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار قلم از محصولات پالایشگاه شازند بومی سازی شده است

14 هزار قلم از محصولات پالایشگاه شازند بومی سازی شده است