مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-04ورزشي

طرح «سکوی خدمات محلی» گفتمان امامت را ترویج می کند


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: طرح «سکوی خدمات محلی» الگوهای اصیل جامعه پردازی مسجدمحور را محقق و گفتمان امامت را ترویج می کند.

- سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان: طرح سکوی خدمات محلی گفتمان امامت را ترویج می کند ایسنا/هرمزگان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: طرح سکوی خدمات محلی الگوهای اصیل جامعه پردازی مسجدمحور را محقق و گفتمان امامت را ترویج می کند.

اسلام خواجه یی در نخستین نشست هم اندیشی اجرای طرح ملی سکوی خدمات محلی که با هدف بررسی راهکارها و برنامه های این طرح با هدف تقویت مساجد بندرعباس در دفتر رییس سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: طرح سکوی خدمات محلی با هدف ترسیم و ترویج گفتمان امامت و تحقق الگوهای اصیل جامعه پردازی ولایی مسجدمحور از طریق توانمندسازی و پشتیبانی از امامان و سایر کنشگران فعال در مساجد اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در گام نخست در راستای تقویت و جهت بخشی به مشارکت مردمی با محوریت مسجد در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و .

اجرا می شود، گفت: در این طرح به بررسی مهم ترین مسائل و ظرفیت های سازمان، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای حل مسائل اولویت دار، نحوه بهره گیری از ظرفیت موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «سکوی خدمات محلی» گفتمان امامت را ترویج می کند

طرح «سکوی خدمات محلی» گفتمان امامت را ترویج می کند