مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 20:352023-11-30اقتصادي

شرایط جدید خرید از سامانه یکپارچه اعلام شد


شرایط جدید خرید از سامانه یکپارچه در دور جدید عرضه مشخص شد و دیگر نیازی به بلوکه کردن وجه برای خرید خودرو نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، در گفتگو با خبرنگار آخرین خودرو در مورد شرایط جدید خرید از سامانه یکپارچه گفت: در دور جدید عرضه دیگر نیازی به بلوکه کردن وجه نیست و مشتریان خودرو های داخلی می توانند بدون بلوکه کردن وجه تقاضای خرید خودرو را ثبت کنند.

این شرط در مورد عرضه وارداتی ها هم حذف شده است و به زودی ثبت نام جدید وارداتی ها بدون بلوکه کردن وجه انجام خواهد شد، اما سایر شرایط قبل برای خرید اعمال می شود.

ثبات قیمت در بازار خودرو ادامه دارد؟ مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، در ادامه گفتگو به این نکته اشاره کرد که: جالب است مردم بدانند که از میان متقاضیان شرکت کرمان موتور در سامانه یکپارچه، حدود 15 درصد تکمیل ثبت نام را انجام داده اند.

این عدد برای متقاضیان شرکت مدیران خودرو به 30 درصد می رسد و برای شرکت های آرین پارس موتور و سانیار موتور به ترتیب درصد های 40 و 5 درصد ثبت شده است.

این نشان می دهد عرضه در سامانه برای این خودرو ها بیشتر از تقاضا بوده و حالا شاهد این هستیم که نمایندگی های فروش با ارائه شرایط های ویژه و منعطف به دنبال جذب مشتری برای خودرو های خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید خرید از سامانه یکپارچه اعلام شد

شرایط جدید خرید از سامانه یکپارچه اعلام شد