مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 00:452023-12-13ورزشي

وضعیت نفت آبادان ماحصل دخالت برخی افراد غیرفوتبالی است


عضو سابق هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان ضمن انتقاد از برخی دخالت های افراد غیر فوتبالی، گفت: وضعیت فعلی نفت آبادان در لیگ برتر ماحصل دخالت همین افراد است.

- ایسنا/خوزستان عضو سابق هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان ضمن انتقاد از برخی دخالت های افراد غیر فوتبالی، گفت: وضعیت فعلی نفت آبادان در لیگ برتر ماحصل دخالت همین افراد است.

روح الله محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: متاسفانه دوباره تیم با وجود تلاش های بی وقفه مدیرعامل جوان و ساعی باشگاه و مربی محبوب آبادانی ها که بحق در این چندماه با سختی ها و مشقت زیاد تمام تلاش خود را برای اعتلای نام آبادان به کار گرفته اند همانند سال گذشته در منطقه قرمز و خطر قرار گرفته و شرایط آن با استعفای آقای ویسی و در صورت قبول از سوی مدیریت قطعا بدتر هم خواهد شد.

وی ضمن انتقاد از برخی دخالت های افراد غیر فوتبالی گفت: وضعیت فعلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر ماحصل دخالت همین افراد است.

همین افراد سال گذشته و در بحبوحه ماندن یا نماندن تیم وقتی تمام تلاشمان را برای یکپارچه کردن شهر آبادان و استان خوزستان می کردیم و حتی نظر سایر نقاط کشور هم این بود که لیگ برتر بدون برزیلی ها جذاب نخواهد بود و حمایت این بخش را هم داشتیم، متاسفانه به جای حمایت، با طرح مسائل غیر واقعی در مجلس و وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نفت آبادان ماحصل دخالت برخی افراد غیرفوتبالی است

وضعیت نفت آبادان ماحصل دخالت برخی افراد غیرفوتبالی است