مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-25اجتماعي

پیگیری ساماندهی پارک سوارهای شهرستان های خراسان شمالی


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از پیگیری برای ساماندهی پارک سوارهای شهرستان های استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از پیگیری برای ساماندهی پارک سوارهای شهرستان های استان خبر داد.

سعید سبحانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: طی مکاتباتی که با شهرداری های بجنورد و شیروان انجام شده است خواستار ساماندهی و ایجاد پایانه مسافری غیرمتمرکز در این دو شهر شده ایم تا مسافرانی که قصد سفر با سواری های پلاک عمومی را دارند خدمات بهتری دریافت کنند.

وی ادامه داد: پارک سوارهای بجنورد در خروجی بجنورد - شیروان، بجنورد - آشخانه و بجنورد - اسفراین وجود دارد که با توجه به جلسات برگزار شده، اولویت ما ساماندهی پارک سوار امام رضا (ع) در خروجی بجنورد به سمت شیروان بوده که اقداماتی انجام شده است، اما سرعت لازم به منظور بهره برداری کامل را ندارد و از شهرداری بجنورد، درخواست تسریع در تکمیل آن شده است.

سبحانی بر ایجاد پایانه مسافری غیرمتمرکز در شیروان نیز تاکید و اظهارکرد: پنج پایانه عمومی مسافر در شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه و فاروج فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ساماندهی پارک سوارهای شهرستان های خراسان شمالی

پیگیری ساماندهی پارک سوارهای شهرستان های خراسان شمالی