مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-17ورزشي

بررسی تمام گزینه های مدیرعاملی باشگاه فولاد؛ بازارگرمی، عقب گرد یا امیدواری


خبرهای باشگاه فولاد خوزستان از قطعی شدن رفتن شعبانی از راس مدیریت این باشگاه حکایت می کنند، اما ببینیم نام چه کسانی به عنوان گزینه های مدیرعاملی این باشگاه مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازاهواز، فولاد خوزستان در فصل جاری لیگ برتر اصلا وضعیت خوبی ندارد و نتایج ضعیف این باشگاه حتی با تعویض کادرفنی بهبود پیدا نکرد تا کاسه صبر هواداران لبریز شود و خواستار تغییر هیات مدیره و مدیرعامل شوند.

  خبرهای باشگاه فولاد از رفتن شعبانی حکایت می کنند، رفتنی که می تواند به صورت استعفا یا برکناری باشد.

اما گزینه های زیادی این روزها برای تصدی کرسی مدیرعاملی فولاد مطرح می شوند که به بررسی آن ها و احتمال حضورشان در این باشگاه می پردازیم.

1.

سیف الله دهکردی  دهکردی یکی از مدیران با سابقه فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد است که چند سال سابقه مدیرعاملی باشگاه فولاد را دارا است و یک نسل خوب را در این باشگاه پرورش داد، از این رو مدیر محبوب و خوشنامی به حساب می آید اما کهولت سن و مشمول شدن در قانون بازنشستگی باعث می شود نتوانیم مدیرعاملی مجدد وی را در باشگاه فولاد متصور شویم، ضمن این که همین دو سه سال پیش دچار یک بیماری شد که خوشبختانه برطرف شد اما به هرحال به نظر نمی آید از نظر جسمی نیز بتوان انتظار دوندگی و ایجاد تحول را در باشگاه فولاد از او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تمام گزینه های مدیرعاملی باشگاه فولاد؛ بازارگرمی، عقب گرد یا امیدواری

بررسی تمام گزینه های مدیرعاملی باشگاه فولاد؛ بازارگرمی، عقب گرد یا امیدواری