مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-12اقتصادي

گلایه مردم از مازوت سوزی در نیروگاه بندرعباس


مازوت سوزی در نیروگاه بندرعباس در جاده بندرعباس به بندر شهید رجایی باعث شکل گیری چتری از آلودگی این نیروگاه بر فراز منطقه غربی این شهر و صنایع و روستاهای پیرامونی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فصل سرد که فرا می رسد، مازوت سوزی در نیروگاه بندرعباس نیز آغاز می شود و همه کسانی که در محور بندرعباس به بندر شهید رجایی تردد می کنند، چتری از آلودگی ناشی از مازوت سوزی در این نیروگاه را در این منطقه می بینند که بر فراز غرب شهر بندرعباس و روستاها و صنایع مستقر در این منطقه قرار گرفته است.

نیروگاه بندرعباس دارای توان مصرف گاز و مازوت است که با کمبود در تأمین گاز برای این نیروگاه، عملا مازوت سوزی در دستور کار قرار می گیرد و از آن جا که این نیروگاه در تأمین برق جنوب کشور و نیز برق فولادسازهای پیرامونی نیز بسیار نقش دارد، با سوخت جایگزین (مازوت) به کار خود ادامه می دهد و آلودگی ناشی از مازوت سوزی این نیروگاه در منطقه به چشم دیده می شود.

دو روز پیش ییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز معرفی 14 نیروگاه برق کشور که مازوت مصرف می کنند، نام نیروگاه بندرعباس را هم برده بود و اعلام کرد که در سال گذشته نیز این نیروگاه (بندرعباس) مازوت سوزی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم از مازوت سوزی در نیروگاه بندرعباس

گلایه مردم از مازوت سوزی در نیروگاه بندرعباس