مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-03سياسي

آمار منتشرشده درباره نزاع مخدوش است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه جایگاه اول در شبکه سازی تشکل های خیریه کشور به استان اردبیل تعلق دارد، گفت: آمار منتشرشده اخیر در مورد بالا بودن میزان نزاع در اردبیل مخدوش و غیرقابل قبول است.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه جایگاه اول در شبکه سازی تشکل های خیریه کشور به استان اردبیل تعلق دارد، گفت: آمار منتشرشده اخیر در مورد بالا بودن میزان نزاع در اردبیل مخدوش و غیرقابل قبول است.

به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، رضا قاسمیان اظهار کرد: در روزهای اخیر آماری نادرست و مخدوش درباره میزان نزاع در استان اردبیل منتشر شد و به نظر می رسد در این زمینه در حق اردبیل اجحاف شده است.

وی افزود: استان اردبیل از استان های دارای فضائل اخلاقی، معنوی و ارزشی است و به هیچ وجه مراجعه به پزشکی قانونی و یا گزارش بگومگوها نمی تواند مبنای درست ارزیابی درباره نزاع باشد چراکه در برخی از استان ها حتی دعواهای سنگین تر در پزشکی قانونی به ثبت نرسیده و بگومگوها در کلانتری ها ثبت نمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به جایگاه اول استان در شبکه سازی تشکل های خیریه کشور، تصریح کرد: ما باید به وجود خیرین افتخار کنیم که در استان اردبیل با تلاشی مضاعف س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار منتشرشده درباره نزاع مخدوش است

آمار منتشرشده درباره نزاع مخدوش است