مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-24سياسي

فلسطینی ها در جهاد با رژیم صهیونیستی آیه های قرآن را تفسیر کردند


فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اتفاقات و جنایاتی که این روزها در غزه رقم خورده است، گفت: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در اتفاقات غزه آیه های قرآن را تفسیر کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم ظهر امروز در تجمع حلقات صالحین که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: حقیقت این است انقلاب اسلامی بدون بسیج معنایی ندارد، همه شما مستحضر هستید از ابتدای انقلاب تا به امروز در هر عرصه ای به مشکل خوردیم این بسیج بود که با ورود خود به میدان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: حضرت امام خامنه ای درخصوص بسیج این تعبیر را دارند که بسیج به عنوان کلید طلایی توانسته مشکلات کشور را حل کند، بسیج در طول این سال ها در حوزه های مختلف توانسته کارنامه درخشانی از خود برجای گذارد.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اتفاقات و جنایاتی که این روزها در غزه رقم خورده است، تصریح کرد: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در اتفاقات غزه آیه های قرآن را تفسیر کرده اند، در قرآن درخصوص مبارزه با یهودیان آمده است که قلعه و دیوار آن ها را بشکنید.

  موحد خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که صهیونیست ها با وجود تلفات و شکست سنگینی که در اتفاقات طوفان الاقصی و بعد از آن برایشان رخ داد ناچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینی ها در جهاد با رژیم صهیونیستی آیه های قرآن را تفسیر کردند

فلسطینی ها در جهاد با رژیم صهیونیستی آیه های قرآن را تفسیر کردند