مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-20اقتصادي

جریمه 362 میلیاردی متخلفان اقتصادی همدان در 8 ماهه امسال


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در هشت ماهه امسال 7662 بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته است، گفت: از ابتدای امسال تا پایان هشت ماهه 362 میلیارد ریال جریمه از متخلفان اقتصادی استان همدان وصول شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در هشت ماهه امسال 7662 بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته است، گفت: از ابتدای امسال تا پایان هشت ماهه 362 میلیارد ریال جریمه از متخلفان اقتصادی استان همدان وصول شده است.

مرضیه یونسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه گشت های مشترک تعزیرات توسط 861 اکیپ صورت گرفته است، اظهار کرد: در بازرسی های صورت گرفته 2238 پرونده تشکیل شده که نشان دهنده این است که انصاف را رعایت کردیم و خیلی از مسائل با تذکر حل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در هشت ماهه امسال در حوزه قاچاق کالا و ارز 412 پرونده وارد تعزیرات شده است، افزود: 5683 فقره پرونده وارد اجرای احکام شده است.

وی درباره تفاوت قیمت مصوب مرغ و قیمت موجود در بازار همدان، تصریح کرد: چندین عامل در قیمت مرغ تأثیرگذار است اما آنچه در معرض دید مردم است، عرضه کننده خُرد است این در حالیست که گرانی مرغ زنجیره وار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 362 میلیاردی متخلفان اقتصادی همدان در 8 ماهه امسال

جریمه 362 میلیاردی متخلفان اقتصادی همدان در 8 ماهه امسال