مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:012023-11-22اقتصادي

تحقق وعده بهبود وضعیت پروازهای بیرجند؛ به زودی


علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: بهبود وضعیت پروازها به عنوان شاخص مهم ارائه خدمات به مردم عزیز و همچنین بستر مهم تحقق رشد و توسعه استان، همواره جزو مهمترین دغدغه های مدیریت ارشد استان بوده و هست.

وی تصریح کرد: این مهم هچنین از درخواست های مکرر و مطالبات به حق مردم عزیز، سرمایه گذاران و فعالان علمی و اقتصادی در سطح استان می باشد.

  معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: برای رفع این دغدغه و مطالبه، تلاش ها و پیگیری های زیاد و رایزنی های مستمر و فشرده ای توسط شخص استاندار و مدیران مرتبط صورت گرفته است.

  عباس زاده ادامه داد: اخیراً با هماهنگی های صورت گرفته، اولین پرواز شرکت هواپیمایی ایر وان، در روز دوشنبه 29 آبان از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام شد و به لطف الهی و همکاری مدیرعامل محترم ایر وان، دومین پرواز این شرکت هم همین هفته انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در دیدار استاندار با رییس هیأت مدیره و مدیرعامل و مدیران ارشد ایر وان، ضمن تقدیر از همکاری این شرکت هواپیمایی در برقراری پرواز در استان، نسبت به تثبیت حداقل 4 پرواز در هفته هماهنگی و توافق لازم به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق وعده بهبود وضعیت پروازهای بیرجند؛ به زودی

تحقق وعده بهبود وضعیت پروازهای بیرجند؛ به زودی