مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-06اقتصادي

صادرات اولین محموله از منطقه ویژه اقتصادی کاوه به ارمنستان


با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی نخستین محموله صادراتی حاوی سولفات سدیم از منطقه ویژه اقتصادی کاوه به کشور ارمنستان حرکت کرد.

- ایسنا/مرکزی با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی نخستین محموله صادراتی حاوی سولفات سدیم از منطقه ویژه اقتصادی کاوه به کشور ارمنستان حرکت کرد.

مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در حاشیه انتقال اولین محموله صادراتی این واحد تولیدی به ایسنا گفت: سال جهش تولید و مهار تورم در حالی به پایان خواهد رسید که رشد چندبرابری در سرمایه گذاری مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی محقق شود.

حجت الله عبدالملکی به جهش در صادرات با هدف بازارهای داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: نمایشگاه هایی در خارج از کشور با هدف معرفی توانمندی های صادراتی مناطق ویژه و اقتصادی کشور برپا شده است و در یکی از نمایشگاه هایی که در کشور ارمنستان برگزار شد برخی شرکت های تولیدکننده در منطقه ویژه اقتصادی کاوه نیز حضور داشتند و امروز مراسم بدرقه اولین محموله صادراتی این واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه به مقصد ارمنستان انجام شد که کار بازاریابی آن در جریان برگزاری نمایشگاه انجام شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات اولین محموله از منطقه ویژه اقتصادی کاوه به ارمنستان

صادرات اولین محموله از منطقه ویژه اقتصادی کاوه به ارمنستان