مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-29سياسي

تشکر علی رضا یزدان ‍ دوست از مدیران عامل شرکت های بیمه


مدیرعامل بیمه ملت از اعتماد مدیران عامل شرکت های بیمه در انتخاب وی به عنوان عضو اصلی هیئت رییسه سندیکای بیمه گران ایران تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه ملت، علی رضا یزدان دوست در پیامی خطاب به مدیران عامل شرکت های بیمه در انتخاب وی به عنوان عضو اصلی هیئت رییسه سندیکای بیمه گران ایران قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: مدیران عامل شرکت های بیمه کشور سلام علیکم احتراما، بر خود لازم می ‎ دانم تا مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از اعتماد تک تک شما عزیزان در انتخاب اینجانب به عنوان عضو اصلی هیئت رییسه سندیکای بیمه گران ایران ابراز کنم.

خدای بزرگ و منان را شاکرم که افتخار همراهی و همکاری با شما را دارم و تلاش خواهم کرد در این عرصه در کمال صداقت و درستکاری و با عنایت به اینکه بار سنگین مسئولیت را با اعتماد شورانگیزتان بر دوش من نهادید، مشکلات را با کمک و همراهی یکدیگر از میان برداشته و پرچم صنعت بیمه را در کنار سایر ارکان این صنعت به قله موفقیت برسانیم.

بهروزی و سربلندی روزافزن تان در انجام خدمت بی منت به ملت بزرگ ایران را از حضرت یزدان مسالت می نمایم.

علی رضا یزدان دوست مدیرعامل بیمه ملت شایان ذکر است، روز یکشنبه جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران با دستور جلسه تعیین اعضای هیئت رییسه برگزار شد و بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر علی رضا یزدان ‍ دوست از مدیران عامل شرکت های بیمه

تشکر علی رضا یزدان ‍ دوست از مدیران عامل شرکت های بیمه