مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-22سياسي

رونق کتابخوانی در مدارس و مساجد دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد


سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه زیربنای فرهنگ هر منطقه و جامعه ای توسعه فرهنگی آن است و زیربنای توسعه فرهنگی نیز با کتاب خوانی میسر می شود، - ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه زیربنای فرهنگ هر منطقه و جامعه ای توسعه فرهنگی آن است و زیربنای توسعه فرهنگی نیز با کتاب خوانی میسر می شود، گفت: رونق کتابخوانی در مدارس و مساجد باید در دستورکار متولیان فرهنگی شهرستان قرار گیرد.

کیا عاشوری امروز، اول آذرماه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رشت ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی از دغدغه های اصلی در کشور است و می طلبد در جامعه امروزی و در راستای گسترش و تقویت بیشتر کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی می تواند در جلوگیری بسیاری از آسیب های اجتماعی مؤثر باشد، افزود: آموزش و پرورش می تواند در گسترش و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی پیشتاز باشد.

عاشوری با تأکید بر اینکه میزان سرانه مطالعه کتاب در استان ما بسیار پایین است، گفت: لازم است در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه شهرستان از تمامی ظرفیت ها، فضای مجازی، مسئولان و نخبگان بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق کتابخوانی در مدارس و مساجد دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد

رونق کتابخوانی در مدارس و مساجد دستورکار متولیان فرهنگی قرار گیرد