مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-09حوادث

کشف 3 راس کل و بز وحشی زنده در یک دامداری


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای حکم تفتیش از یک دامداری در گچساران 2 راس کل و یک راس بز زنده کشف و ضبط شد.

- اسلام جاودان خرد از کشف سه راس کل و بز زنده از طویله یک دامداری در شهرستان گچساران خبر داد و افزود: به دنبال دریافت گزارشی از همیاران محیط زیست مبنی بر نگهداری سه راس کل و بز وحشی در طویله یک دامدار در شهرستان گچساران، پس از اطمینان از صحت و سقم گزارش، مامورین با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری مراجع انتظامی و اخذ مجوز وارد دامداری شدند.

وی اظهارکرد: پس از بررسی طویله های این دامداری مشخص شد که متهم سه راس کل و بز را در یکی از طویله های این دامداری نگهداری می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ظاهر هر سه راس کل و بز وحشی از نظر جسمانی سالم هستند، اما متاسفانه به دلیل جدا کردن آنها از طبیعت و زندگی در یک محیط بسته، نیازمند یک دوره زیادی از تیمارداری زیر نطر دامپزشک است که سلامت آنها را تایید و ببینیم امکان بازگشت به طبیعت را دارند یا خیر .

جاودان خرد با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست که متخلف چگونه و از چه راهی این حیات وحش را به دام انداخته است، تصریح کرد: هنوز معلوم نیست که متهم چگونه و از چه راهی توانسته است 2 راس کل و یک راس بز را زنده گیری کند که پس از اقدامات قضایی معلوم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 راس کل و بز وحشی زنده در یک دامداری

کشف 3 راس کل و بز وحشی زنده در یک دامداری