مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-20فرهنگي

بعضی بازیگران نقش می خرند!/ به داد هنرمندان برسید


سعیده عرب، بازیگر سینما و تلویزیون که در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی داشته از برخی بی مهری ها گله می کند اما باز هم با مهربانی تمام می گذرد و با این جمله که «عیبی ندارد خدا بزرگ است» به صحبت هایش رنگ امید می بخشد.

- سعیده عرب، بازیگر سینما و تلویزیون که در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی داشته از برخی بی مهری ها گله می کند اما باز هم با مهربانی تمام می گذرد و با این جمله که عیبی ندارد خدا بزرگ است به صحبت هایش رنگ امید می بخشد.

این بازیگر به گفته خودش مدت ها به خاطر بیماری که درگیرش بوده قدرت تکلم نداشته است و اکنون تحت درمان است اما می گوید: خدا را شکر حالم خوب است و بیماری ام مرا اذیت نمی کند.

سعید عرب که آخرین همکاری اش با تلویزیون سریال آموزشی سواد یاران به کارگردانی عبدالرضا فیروزان برای شبکه آموزش بود، در گفت وگویی با ایسنا درباره دلایل نبودش در تلویزیون خطاب به مردمی که جویای احوالش هستند، گفت: اینکه نیستم بنا به تصمیم خودم نیست.

مدت هاست که هیچ پیشنهادی به من نمی شود و گویا ما هنرمندان را با این سن و سال فراموش کرده اند.

دیگر کسی ما را نمی بیند این بازیگر در توضیح بیشتر دلیل نبودش در سریال های طولانی تلویزیون می گوید: با کمال تاسف یکسری از افراد در کارهایی حضور دارند که می آیند و نقش می خرند! وقتی دوستانی هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی بازیگران نقش می خرند!/ به داد هنرمندان برسید

بعضی بازیگران نقش می خرند!/ به داد هنرمندان برسید