مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:302023-12-19ورزشي

شعله های پژوهش در ادارات کل ورزش و جوانان کشور شعله ور است


رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی این وزارت ورزش و جوانان گفت: اکنون شعله های پژوهش در ادارات کل ورزش و جوانان کشور شعله ور است و نمود زیادی پیدا کرده است.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی این وزارت ورزش و جوانان گفت: اکنون شعله های پژوهش در ادارات کل ورزش و جوانان کشور شعله ور است و نمود زیادی پیدا کرده است.

امیرحسین واعظی امروز(سه شنبه) 28 آذر در نشست هم اندیشی و دانش افزایی سالانه دبیران شورای پژوهش و مطالعات ادارات کل ورزش و جوانان کشور که در اهواز برگزار شد،ربا تبریک هفته پژوهش، اظهارکرد: از میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بابت میزبانی از این همایش قدردانی می کنم.

خوشحالم علی رغم مشکلاتی که در فرایندهای پژوهشی و مسائل مالی و اقتصادی کشور وجود دارد، شما دوستان نشان دادید که می شود علی رغم این که هیچ جایگاه اداری برای حوزه پژوهش نیست، کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با توجه به اقداماتی که از سوی دوستان انجام شده است، حتما گزارشی به وزیر ورزش ارائه خواهم کرد و سعی می کنم، نماینده شما دوستان برای نشان دادن فعالیت های پژوهشی در سطح ادارات کل ورزش و جوانان کشور باشم.

خوشبختانه وزیر ورزش نیز نگاه تخصصی به حوزه پژوهش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله های پژوهش در ادارات کل ورزش و جوانان کشور شعله ور است

شعله های پژوهش در ادارات کل ورزش و جوانان کشور شعله ور است