مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-23پزشكي

جوانی جمعیت، آلاینده ها، خودکشی و سرطان از اولویت های تحقیقاتی استان مرکزی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: موضوعاتی چون جوانی جمعیت، آلاینده ها، خودکشی و سرطان از اولویت های تحقیقاتی استان مرکزی است.

- ایسنا/مرکزی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: موضوعاتی چون جوانی جمعیت، آلاینده ها، خودکشی و سرطان از اولویت های تحقیقاتی استان مرکزی است.

داوود حکمت پو دوم آذرماه 1402 در نشست با معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک دارای 7 معاونت، 7 دانشکده و 5 مرکز آموزشی درمانی است.

وی بیان کرد: تاکنون سه هزار و 357 عنوان مقاله تهیه و منتشر شده و 19 استاد تمام، 50 دانشیار، 187 استادیار و 46 مربی در دانشگاه فعالیت دارند، در مجموع 3545 دانشجو و 125 دانشجوی بین المللی(اکثرا از کشور پاکستان و لبنان) در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

حکمت پو با بیان اینکه معاونت تحقیقات تا سال 1392 با معاونت آموزش ادغام بود که پس از آن به یک معاونت مجزا تبدیل شد و روند تولید مقالات به ویژه مقالات بین المللی نیز در حال افزایش بوده است، افزود: چارت این معاونت چارت قدرتمندی نیست و تعداد کارشناسان کم است و با توجه به حجم امور، این تعداد کارشناس مکفی نیست.

وی موضوعاتی چون جوانی جمعیت، آلاینده ها، خودکشی و سرطان را از اولویت های اصلی استان در حوزه پژوهش بیان کرد و گفت: در سال جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی جمعیت، آلاینده ها، خودکشی و سرطان از اولویت های تحقیقاتی استان مرکزی

جوانی جمعیت، آلاینده ها، خودکشی و سرطان از اولویت های تحقیقاتی استان مرکزی