مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-03بين الملل

هشدار سوریه نسبت به گسترش «جنگ صهیونیست ها و متحدانشان» به مناطق جدید


وزارت خارجه سوریه بر لزوم توقف قتل عام رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تجاوزاتش به سوریه و لبنان پیش از گسترش جنگ های این رژیم و متحدانش به مناطق جدید تاکید کرد.

- هشدار سوریه نسبت به گسترش جنگ صهیونیست ها و متحدانشان به مناطق جدید وزارت خارجه سوریه بر لزوم توقف قتل عام رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تجاوزاتش به سوریه و لبنان پیش از گسترش جنگ های این رژیم و متحدانش به مناطق جدید تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد، جنگ های نسل کشی رژیم صهیونیستی نژادپرست علیه ملت فلسطین به نزدیک شدن روز پیروزی منجر خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: فاشیسم صهیونیستی پس از پایان آتش بس موقت در نوار غزه جنایت های جنگی و ضد انسانی بیشتری مرتکب شد به گونه ای که ظرف چند ساعت 200 فلسطینی را به شهادت رساند.

دشمن صهیونیستی همچنین در تلاشی جدید برای سرپوش نهادن بر ناکامی سیاست های صهیونیستی در تحقق اهداف خود و فرارش از رویارویی با واقعیت ایجاد بحران در منطقه، حمله خائنانه دیگری به سوریه انجام داد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، دلیل اصلی این جنگ تداوم اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و دست داشتن برخی غربی های صهیونیست زده در جنایت نسل کشی و دادن مصونیت به رژیم صهیونیستی درباره مجازات این رژیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سوریه نسبت به گسترش «جنگ صهیونیست ها و متحدانشان» به مناطق جدید

هشدار سوریه نسبت به گسترش «جنگ صهیونیست ها و متحدانشان» به مناطق جدید