مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-13بين الملل

حمایت چندین «کشور اثرگذار» از عملیات های ارتش یمن در دریای سرخ


سخنگوی انصارالله می گوید بعد از عملیات های دریایی ارتش این کشور علیه کشتی های اسراییلی در دریای سرخ، «کشورهایی اثرگذار» با صنعا تماس گرفته اند و حمایت خود را از غزه اعلام کرده اند که یمن در پاسخ گفته است این مواضع باید عملی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن، شامگاه امروز (چهارشنبه)، خبر داد که بعد از عملیات دریایی ارتش یمن علیه کشتی های اسراییلی، برخی کشورها با صنعا تماس گرفته اند.

ارتش یمن طی هفته های گذشته چند کشتی اسراییلی را در حمایت از غزه در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف حمله قرار داد و همچنین توانست یک کشتی اسراییلی را تحت تصرف خود درآورد.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیشتر در دو بیانیه تاکید کرده بود که نیروهای این کشور تمام کشتی های اسراییلی و همچنین کشتی هایی که در حال انتقال محموله به نوار غزه هستند، در حمایت از مردم فلسطین هدف حمله قرار خواهند و این عملیات ها تا زمان توقف حملات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

سخنگوی انصارالله، شامگاه امروز، در این رابطه خبر داد که بعد از عملیات های اخیر ارتش یمن در دریای سرخ و دریای مکران، کشورهایی اثرگذار با صنعا تماس گرفته اند و پیام هایی برای یمن ارسال کرده اند و گفته اند از آتش بس در غزه حمایت می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت چندین «کشور اثرگذار» از عملیات های ارتش یمن در دریای سرخ

حمایت چندین «کشور اثرگذار» از عملیات های ارتش یمن در دریای سرخ