مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-13اقتصادي

واردات لوازم خانگی آزاد نشده است


رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت که بخشنامه ای که روز گذشته با عنوان آزادسازی واردات لوازم خانگی در رسانه ها منتشر شد، به معنی آزادسازی واردات نیست و فقط مربوط به استاندارد کالاهایی است که در حال حاضر به کشور وارد می شود.

- رییس اتحادیه لوازم خانگی تهران گفت که بخشنامه ای که روز گذشته با عنوان آزادسازی واردات لوازم خانگی در رسانه ها منتشر شد، به معنی آزادسازی واردات نیست و فقط مربوط به استاندارد کالاهایی است که در حال حاضر به کشور وارد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته بخشنامه ای از سوی محمد مخبر، معاون اول رییس دولت، خطاب به وزارتخانه های نیرو، کشور، راه، صنعت، آموزش و پرورش، نفت و سازمان ملی استاندارد، منتشر شده که بر اساس آن تصویب نامه سال 1388 اصلاح شده و واردات لوازم و تجهیزات برقی و گازسوز مشمول مقررات و اجرای اجباری استاندارد معیار مصرف و برچسب انرژی، فقط با دو رتبه برتر انرژی و بر اساس آخرین ویرایش استاندارد ملی معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی بر برقی خانگی و گازسوز مشمول مقررات اجرای اجباری، مجاز است و باید از واردات تجهیزات یاد شده با رتبه های انرژی پایین تر جلوگیری شود.

در این میان با وجود ابهامات بسیار در این نامه، برخی رسانه ها از آن استنباط کرده اند که واردات لوازم برقی و گازسوز خانگی آزاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات لوازم خانگی آزاد نشده است

واردات لوازم خانگی آزاد نشده است