مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-17اجتماعي

بارش باران در شمال کشور/ کاهش دما تا 10 درجه


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران و مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در شمال کشور و کاهش دما بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد در نوار شمالی خبر داد.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: امروز (26 آذرماه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است.

با توجه به پایداری و سکون هوا، تداوم انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی به ویژه در کرج، تهران، اراک و اصفهان انتظار می رود.

از بعد از ظهر امروز در گیلان و برخی مناطق مازندران بارش باران سپس در اردبیل و نیمه شمالی استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران، برف و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: دوشنبه (27 آذرماه) در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات رشته کوه البرز و برخی نقاط واقع در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان بارش رخ می دهد.

طی این روز بارش در گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، بارش به صورت برف پیش بینی می شود.

ضیاییان در ادامه گفت: امروز در برخی مناطق واقع در شمال غرب و فردا در شرق و جنوب سمنان، در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در شمال کشور/ کاهش دما تا 10 درجه

بارش باران در شمال کشور/ کاهش دما تا 10 درجه