مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-20سياسي

نامگذاری های 10 سال گذشته، بیانگر اهمیت تولید داخلی در منظومه فکری رهبر انقلاب است


رییس مرکز پژوهش های مجلس تورم بالا و دیگری نرخ پایین تشکیل سرمایه را دو مانع اصلی تولید داخلی دانست و گفت: سهم سرمایه گذاری در نسبت با تولید ناخالص داخلی، - رییس مرکز پژوهش های مجلس تورم بالا و دیگری نرخ پایین تشکیل سرمایه را دو مانع اصلی تولید داخلی دانست و گفت: سهم سرمایه گذاری در نسبت با تولید ناخالص داخلی، از حدود 30 درصد در یک دهه گذشته، به حدود 20 درصد تنزل پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری در اختتامیه پنجمین همایش و جشنواره ملی حاتم با اشاره نامگذاری های سال توسط مقام معظم رهبری در 10 سال گذشته، اظهار کرد: اگر این نامگذاری ها را رصد و تحلیل کنیم، می توان به اهمیت مقوله تولید داخل در منظومه فکری ایشان پی برد.

رییس مرکز پژوهش های مجلس افزود: رهبر انقلاب از ابتدای دهه 90، رهبر انقلاب در نامگذاری سال ها، از عباراتی نظیر اقتصاد مقاومتی، تولید و پشتیبانی و مانع زدایی، تولید دانش بنیان، مهار تورم، رشد تولید و .

استفاده کرده اند که همه این عبارات، با تولید و حمایت از تولیدکننده داخلی ارتباط پیدا می کند.

وی به هدف گذاری برنامه هفتم برای رشد اقتصادی هشت درصد اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم این هدف را محقق کنیم، لازم است همه ظرفیت های کشور را پای کار تولید داخل بیاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری های 10 سال گذشته، بیانگر اهمیت تولید داخلی در منظومه فکری رهبر انقلاب است

نامگذاری های 10 سال گذشته، بیانگر اهمیت تولید داخلی در منظومه فکری رهبر انقلاب است