مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-03سياسي

رونمایی از سامانه های جدید فناوری پرتودهی


آیین رونمایی از سامانه تابشی ماکروویو «آیریک طیف» با هدف آنالیز اتمی عناصر و نیز سامانه خودحفاظ گامای بهبود یافته برای حذف آفات محصولات کشاورزی صبح روز یکشنبه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

- آیین رونمایی از سامانه تابشی ماکروویو آیریک طیف با هدف آنالیز اتمی عناصر و نیز سامانه خودحفاظ گامای بهبود یافته برای حذف آفات محصولات کشاورزی صبح روز یکشنبه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه تابشی مایکروویو آیریک طیف با هدف آنالیز اتمی مواد برای نخستین بار در جهان و با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا توسط متخصصان شرکت توسعه کاربرد پرتوها ساخته شده است.

در سامانه تابشی مایکروویو آیریک طیف برای نخستین بار از یک چشمه مایکروویو فوق چگال و نقطه ای در دمای چندین هزار درجه به منظور گسیل تابش اتمی مواد استفاده شده است.

این سامانه قابلیت تجزیه و تحلیل همزمان و سریع چندین عنصر را بدون توجه به سطوح غلظت آن ها و با دقت بالا ارایه می کند و در بخش هایی نظیر زیست محیطی، دارویی، غذایی، شیمیایی و سایر صنایع مختلف دارای کاربردهای فراوان است.

همچنین امروز از سامانه بومی سازی شده پرتودهی خودحفاظ گامای بهبود یافته برای حذف آفات محصولات کشاورزی رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه های جدید فناوری پرتودهی

رونمایی از سامانه های جدید فناوری پرتودهی