مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-06سياسي

فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در شهر رزن با 94 واحد در حال اجراست


فرماندار رزن با بیان اینکه از محل طرح نهضت ملی مسکن در حال حاضر فاز اول این طرح با 94 واحد در حال اجراست، گفت: فاز دوم در شهرک فرهنگیان شامل 92 قطعه بوده که در صورت ساخت 368 واحد خواهد شد ضمن اینکه فاز سوم را نیز در روستای خمیگان در مراحل و فازهای بعدی پیگیری خواهیم کرد.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن با بیان اینکه از محل طرح نهضت ملی مسکن در حال حاضر فاز اول این طرح با 94 واحد در حال اجراست، گفت: فاز دوم در شهرک فرهنگیان شامل 92 قطعه بوده که در صورت ساخت 368 واحد خواهد شد ضمن اینکه فاز سوم را نیز در روستای خمیگان در مراحل و فازهای بعدی پیگیری خواهیم کرد.

علی اصغر غفاری آثار چهارشنبه 15 آذر در شورای تأمین مسکن شهرستان رزن، با بیان اینکه رزن از شهرستان های پیشرو در ورود جدی برای تأمین زمین طرح نهضت ملی بوده است، افزود: در رابطه با فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن رزن نیز از بنیاد مسکن درخواست داریم متولی این کار شود ضمن اینکه قول می دهیم آنچه که در حوزه کار ما باشد، پیگیری کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حل مشکل تعاونی های مسکن خودمالکی شهرستان مربوط به سال های بسیار گذشته در دولت سیزدهم گفت: در رابطه با تعاونی ایثارگران بعد از جنگ 300 نفر از ایثارگران شهرستان در سال 67 حدود 35 سال پیش برای احداث مسکن زمین خریداری کرده بودند که این زمین ها در همان سال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در شهر رزن با 94 واحد در حال اجراست

فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در شهر رزن با 94 واحد در حال اجراست