مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-08بين الملل

روش های رفع بوی بد کمد دیواری و کابینت آشپزخانه


بوی مطبوع و ملایم همیشه حس خوبی به شما خواهد داد همانطور که بوی نامطبوع می تواند تاثیر منفی داشته باشد با خصوص اگر این بو از لباس ها و لوازم داخل کمد منتشر شود.

- ؛ رفع بوی بد کمد دیواری رختخواب ، کشوهای لباس و کابینت ها کار چندان دشواری نیست زمانی که بدانید چه بویی با کدام ماده طبیعی موجود در آشپزخانه شما از بین خواهد رفت.

نمناک نوشت: بوی مطبوع و ملایم همیشه حس خوبی به شما خواهد داد همانطور که بوی نامطبوع می تواند تاثیر منفی داشته باشد با خصوص اگر این بو از لباس ها و لوازم داخل کمد منتشر شود .

زمانی که برای برداشتن لباس به سراغ کشو و یا کمد دیواری می روید با استشمام بوی بد نگران خواهید شد که مبادا لباسی کثیف در میان لوازم تان باشد برای همین شاید مجبور به شستشوی غیرضروری آنها شوید ؛ در این مواقع بهتر است از ترفندهای خانه داری که مخصوص رفع بوی بد کمد است استفاده کنید و خوشبوکننده های طبیعی را داخل این بخش از اتاق تان قرار دهید.

دراین بخش از نمناک چندین راه ازبین بردن بوی بد کمد را به شما پیشنهاد می کنیم که هنگامی که در کمد راباز می کنید دیگر نگران بوی بد آن نباشید.

رفع بوی بد کمد با دانه های برنج : قراردادن برنج داخل کابینت یکی از حیله های قدیمی است که مدت هاست برای جذب رطوبت استفاده می شود ، از رشد کپک و بوی نامطبوع داخل کابینت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های رفع بوی بد کمد دیواری و کابینت آشپزخانه

روش های رفع بوی بد کمد دیواری و کابینت آشپزخانه