مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 00:502023-11-27بين الملل

قهر کرده! (گفت و شنود)


یکی از مقام امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به این موضوع که یمنی ها اجازه عبور کشتی های ما از دریای سرخ را نمی دهند و این مشکل بسیار بزرگ تر و خطرناک تر از موشک های آنهاست؛ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت : گیورا آیلند رییس پیشین شورای امنیت رژیم صهیونیستی گفته است؛ یمن برای اسراییل یک تهدید راهبردی جدی و خطرناک است.

گفتم: تازه این اول کار است و باید انتقام جنایاتی را که مرتکب شده اند پس بدهند!  گفت: این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی می گوید؛ یمنی ها در دهانه جنوبی دریای سرخ حضور دارند و اجازه عبور به کشتی های ما را نمی دهند و این مشکل بسیار بزرگ تر و خطرناک تر از موشک های آنهاست! گفتم: نیروهای مقاومت یمن هم که اعلام کرده اند آتش بس شامل آنها نمی شود و تا محو اسراییل به مبارزه ادامه می دهند.

  گفت: گیورا آیلند، گفته است متاسفانه آمریکا به این موضوع توجه ندارد!  گفتم: آمریکا اگر می توانست جلوی حملات موشکی پی در پی به پایگاه های نظامی خود را در منطقه می گرفت!  گفت: صهیونیست های فلک زده نمی دانند به کجا پناه ببرند! گفتم: یارو برای دزدی وارد یک باغ شده بود، باغبان او را دید و دنبالش کرد و طرف زیر شکم الاغی که در آن حوالی بود پنهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر کرده! (گفت و شنود)

قهر کرده! (گفت و شنود)