مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-24بين الملل

شکایت شهردار سارایوو از یک تاجر اسراییلی به دلیل آزار و اذیت هایش


شهردار سارایوو، پایتخت بوسنی و هرزگوین پس از تحمل ماه ها آزار و اذیت یک تاجر اسراییلی به دلیل امتناع از اجابت درخواست هایش و محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه، - شهردار سارایوو، پایتخت بوسنی و هرزگوین پس از تحمل ماه ها آزار و اذیت یک تاجر اسراییلی به دلیل امتناع از اجابت درخواست هایش و محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه، از وی شکایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، بنیامینا کاریچ شهردار سارایوو از امیر گراس کبیری ، مدیر گروه آبراهام که یک گروه تجاری بزرگ در بوسنی است، در اداره پلیس فدرال این کشور شکایت کرده است.

شهردار سارایوو گفت: وقتی اجازه پوشاندن پلاک ساختمان شهرداری را به منظور جشن گرفتن روز دولت اسراییل ندادم و همچنین به دلیل امتناع از پاسخگویی به چندین درخواست دیگر که تحریک آمیز می دانستم، هدف حملات و آزار و اذیت این مرد قرار گرفتم.

بر اساس بیانیه شهردار سارایوو، وی به صورت روزانه هدف آزار و اذیت این مرد قرار گرفته است.

خانم کاریچ همچنین گفت: وقتی من حملات اسراییل علیه مردم فلسطین را در غزه محکوم کردم این آزار و اذیت ها حتی وحشتناکتر هم شد.

وی گفت: امیر گراس کبیری تصاویری از کودکان کشته شده را از طریق رسانه های اجتماعی برای من ارسال و من را به حمایت از آن متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت شهردار سارایوو از یک تاجر اسراییلی به دلیل آزار و اذیت هایش

شکایت شهردار سارایوو از یک تاجر اسراییلی به دلیل آزار و اذیت هایش