مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-18سياسي

جریان نخبگانی بررسی کننده مسائل کشور و حوزه علمیه جهت دهنده این مسیر است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، اظهار کرد:جریان نخبه بررسی کننده مسائل کشور و حوزه علمیه جهت دهنده این مسیر است که در کنار هم می توانند بسیاری از مشکلات کشور را حل کنند.

- ایسنا/قم رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، اظهار کرد:جریان نخبه بررسی کننده مسائل کشور و حوزه علمیه جهت دهنده این مسیر است که در کنار هم می توانند بسیاری از مشکلات کشور را حل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در همایش ملی وحدت حوزه و دانشگاه که امروز، 27 آذرماه در مدرسه فیضیه دارالشفا با حضور رییس حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: 27 آذرماه روز شهادت مفتح در مقابل دانشگاه تهران است که می توان گفت این دست شهادت ها نقطه حرکت انقلاب اسلامی بود.

وی در خصوص غربی بودن نوع دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه همانند سینما آثار تمدن غربی است، قطعا این تمدن لوازم و نگاه خود را به همراه دارد که نگاه این تمدن در دانشگاه جدایی دین از سیاست و معرفت زدایی دینی است؛ دانشگاه از دل همین نگاه سکولاریسم غربی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در دوران پهلوی بین مبینان دین و جوانان فاصله وجود داشت، به طوری که دانشگاه که محل تربیت مدیران کشور بود، فاصله عجیبی با دین داشت اما به گفته امام خمینی (ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان نخبگانی بررسی کننده مسائل کشور و حوزه علمیه جهت دهنده این مسیر است

جریان نخبگانی بررسی کننده مسائل کشور و حوزه علمیه جهت دهنده این مسیر است