مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-26اقتصادي

مشکل پزشک قانونی رزن و تویسرکان به زودی مرتفع می شود


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در سطح استان همدان چهار شهرستان فاقد پزشک قانونی هستند که در این رابطه فعلاً مشکل پزشک دو شهرستان رزن و تویسرکان به زودی حل خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در سطح استان همدان چهار شهرستان فاقد پزشک قانونی هستند که در این رابطه فعلاً مشکل پزشک دو شهرستان رزن و تویسرکان به زودی حل خواهد شد.

محمد مالمیر یکشنبه 5 آذر در جلسه پیگیری راه اندازی پزشکی قانونی دائم شهرستان رزن، با اشاره به اینکه به مروز زمان مشکل پزشک قانونی سایر شهرستان های استان را نیز حل خواهیم کرد، افزود: کمبود پزشک در پزشکی قانونی یکی از مشکلات کشوری بوده و به تبع آن در سطح استان همدان نیز این مشکل وجود دارد.

وی افزود: فعلاً به صورت پاره وقت از خدمات یکی از پزشکان برای بحث پزشک قانونی شهرستان رزن بهره خواهیم برد ضمن اینکه رزن و کبودراهنگ یکی از شهرستان های آرام سطح استان همدان بوده و خوشبختانه مشکل چندانی در این شهرستان ها نداریم و به نسبت سایر شهرستان ها چون نهاوند و اسدآباد مشکل کمتر است.

مالمیر تصریح کرد: فعلاً دو پزشک تعهدی به منظور حضور در پزشکی قانونی شهرستان های رزن و کبودراهنگ جذب شده که این پزشکان در حال حاضر سال دوم پزشکی هستند و چهار یا پنج سال تحصیلات آنها طول خواهد کشید و طی این مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل پزشک قانونی رزن و تویسرکان به زودی مرتفع می شود

مشکل پزشک قانونی رزن و تویسرکان به زودی مرتفع می شود