مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-10بين الملل

رمزگشایی از چک سفید امضای بایدن به نتانیاهو


وتوی قطعنامه پیشنهادی امارات در شورای امنیت، آشکارترین اقدام ضدبشری آمریکا به عنوان بزرگترین مدعی حقوق بشر در جهان است؛ به راستی چه ملاحظات و زد و بندهایی باعث سومین رای منفی آمریکا به قطعنامه های ضدجنگ و بسترسازی برای تداوم نسل کشی در غزه شده است؟ - وتوی قطعنامه پیشنهادی امارات در شورای امنیت، آشکارترین اقدام ضدبشری آمریکا به عنوان بزرگترین مدعی حقوق بشر در جهان است؛ به راستی چه ملاحظات و زد و بندهایی باعث سومین رای منفی آمریکا به قطعنامه های ضدجنگ و بسترسازی برای تداوم نسل کشی در غزه شده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرنا نوشت: جنگ غزه از مرز دو ماه گذر کرده است و آتش بس موقت که مجموعاً یک هفته نیز دوام نیاورد، نشان داد که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در کسب دستاورد، قصد پایان دادن به این بحران ضدانسانی را ندارند.

در نشست عصر جمعه (17 آذر) شورای امنیت سازمان ملل، قطعنامه پیشنهادی امارات متحده عربی به رای گذاشته شد که از 15 عضو شورای امنیت 13 عضو رای موافق، یک عضو یعنی ایالات متحده آمریکا رای مخالف و یک عضو یعنی انگلیس، دیگر عضو این شورای رای ممتنع دادند.

لازم به ذکر است که یک قطعنامه برای تصویب در شورای امنیت سازمان ملل به حداقل 9 رای بدون مخالفت ( وتوی) 5 عضو دائم این شورا یعنی آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از چک سفید امضای بایدن به نتانیاهو

رمزگشایی از چک سفید امضای بایدن به نتانیاهو