مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-04بين الملل

افشای پژوهش های علمی که در ماموریت «آکسیوم-3» انجام خواهد شد


شرکت «آکسیوم اسپیس» و «آژانس فضایی اروپا» از پژوهش های علمی صحبت کرده اند که در ماموریت «آکسیوم-3» انجام خواهند شد.

- افشای پژوهش های علمی که در ماموریت آکسیوم-3 انجام خواهد شد شرکت آکسیوم اسپیس و آژانس فضایی اروپا از پژوهش های علمی صحبت کرده اند که در ماموریت آکسیوم-3 انجام خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، شرکت آکسیوم اسپیس (Axiom Space) و شرکای آن از جمله آژانس فضایی اروپا (ESA)، برخی از پژوهش های علمی پیشگام را فاش کرده اند که در ماموریت آکسیوم-3 (Axiom-3) انجام خواهند شد.

خدمه آکسیوم-3، مایکل لوپز الگریا (Michael Lopez-Alegria) فرمانده، والتر ویلادی (Walter Villadei) خلبان و آلپر گزراوچی (Alper Gezeravci) و مارکوس وانت (Marcus Wandt) متخصصان ماموریت هستند که در ژانویه 2024 بر فراز موشک فالکون 9 (Falcon 9) و در کپسول دراگون (Dragon) شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) سفر خواهند کرد.

خدمه آکسیوم-3 پس از رسیدن به مقصد، 14 روز به ایستگاه فضایی بین المللی متصل خواهند بود و از شرایط ریزگرانش مدار پایین زمین برای انجام آزمایش ها و بررسی فناوری در طیف گسترده ای از رشته های علمی، از جمله سلامت انسان، پزشکی، زیست شناسی سلولی، مواد و حتی غذاشناسی استفاده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای پژوهش های علمی که در ماموریت «آکسیوم-3» انجام خواهد شد

افشای پژوهش های علمی که در ماموریت «آکسیوم-3» انجام خواهد شد