مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 07:452023-11-26حوادث

ناکامی چپاولگران سرمایه ملی با درایت پلیس اقتصادی


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه ایسوزو حامل 4 هزار و 600 لیتر گازوییل قاچاق خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ احمد حاج پروانه شامگاه چهارم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و اقدامات گسترده پلیسی از انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق مطلع شدند.

 وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و هوشمندانه خودروی ایسوزو حامل سوخت قاچاقی که در مسیر مواصلاتی سمنان به فیروزکوه در حال تردد بود را شناسایی کردند و بلافاصله اکیپی از ماموران در محور مذکور مستقر و در یک عملیات منسجم خودرو را متوقف کردند.

  سرهنگ حاج پروانه با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر و مجوزهای قانونی بود و قصد انتقال محموله از گرمسار به خارج از استان را داشت، بیان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 4 هزار و 600 لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 2 میلیارد و 176 میلیون ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد: راننده خودرو در این رابطه دستگیر و در بازجویی های پلیس مدعی شد محموله متعلق به افراد دیگری با هویت معلوم و اهل گرمسار می باشد، به همین منظور این افراد نیز تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و خودروی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی چپاولگران سرمایه ملی با درایت پلیس اقتصادی

ناکامی چپاولگران سرمایه ملی با درایت پلیس اقتصادی