مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-10فرهنگي

چه شد که «مجید انتظامی» پس از یک دهه روی صحنه رفت؟


رییس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ طی گفت وگویی درباره ماجرای برگزاری کنسرت «همراه با خاطره ها» به رهبری مجید انتظامی، ماجرای تدوین نهایی سند ملی موسیقی و برگزاری جشنواره ملی سرود فجر در اردیبهشت ماه صحبت کرد.

- رییس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ طی گفت وگویی درباره ماجرای برگزاری کنسرت همراه با خاطره ها به رهبری مجید انتظامی، ماجرای تدوین نهایی سند ملی موسیقی و برگزاری جشنواره ملی سرود فجر در اردیبهشت ماه صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد الهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ) درباره اجرای ارکستر ملی به رهبری مجید انتظامی گفت: بعد از شروع به کار دولت سیزدهم، دیدار وزیر فرهنگ با استاد مجید انتظامی برای بازاجرای آثار موسیقی فیلم های دفاع مقدس که توسط ایشان ساخته شده و نسل جدید شاید خاطرات کمتری با این آثار داشته باشند؛ از اولین دیدارهای وزیر فرهنگ بود.

وی افزود: گفتگوها با استاد انتظامی تا سال 1401 ادامه پیدا کرد و قرار بود سال گذشته این اجرا به روی صحنه برود که با توجه به کسالت ایشان و شرایط جامعه شرایط محیا نشد.

الهیاری ادامه داد: توافق ما با استاد انتظامی برای سه نوبت اجرا بود که با توجه به استقبال خوب مخاطبان، برای دو نوبت دیگر هم تمدید شد و نهایتا در پنج شب با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه شد که «مجید انتظامی» پس از یک دهه روی صحنه رفت؟

چه شد که «مجید انتظامی» پس از یک دهه روی صحنه رفت؟