مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:402023-11-28سياسي

نیروی زمینی ارتش در 23 رسته نظامی به خودکفایی رسید


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش در 23 رسته نظامی به خودکفایی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در آیین تحویل و بهره برداری منازل سازمانی 266 واحدی مهر ولایت یک شاهرود با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: در مسیر محقق کردن اوامر فرمانده معظم کل قوا گام برداشتیم و خدا را شاکر هستیم که امنیت مثال زدنی در آسمان، دریا و مرزها برقرار است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در عرصه توان رزمی به خودکفایی مثال زدنی رسیده است و در 23 رسته نظامی خودکفا هستیم و نیاز به واردات نداریم و همچنین در حال کسب توان صادرات هستیم.

امیر سرتیپ دوم حجت الله غلامی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 ذوالفقار شاهرود نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به مسؤولان استان سمنان و شهرستان شاهرود، با بیان اینکه انقلابی در بخش مسکن در نیروی زمینی ارتش انجام شده است، افزود: در زمینه اجرای پروژه نمونه 266 واحدی شاهرود از همه مشارکت کنندگان قدردانی می کنم.

آیین تحویل و بهره برداری منازل سازمانی 266 واحدی مهر ولایت یک شاهرود با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی زمینی ارتش در 23 رسته نظامی به خودکفایی رسید

نیروی زمینی ارتش در 23 رسته نظامی به خودکفایی رسید