مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-05اقتصادي

انعقاد بیش از یکصد طرح پژوهشی ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان


مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان به انعقاد بیش از 100 طرح پژوهشی در رابطه با صنعت طی سال گذشته تاکنون اشاره کرد و افزود: این طرح ها با اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال با موسسات و صنایع منعقد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان احمد رضا قاسمی، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان  وظیفه این مدیریت را پل ارتباطی مستمر و کاربردی بین اساتید دانشگاه و صنایع منطقه و کشور عنوان کرد و گفت : بیشتر طرح های صنعتی مساله محور  و در راستای حل مشکلات صنعت منطقه کاشان و کشور بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در هشت ماهه سال جاری نیز 46 طرح با اعتباری حدود 130 میلیارد ریال با شرکت ها و صنایع بیرونی منعقد شده است که نسبت به کل سال قبل حدود دو برابر رشد داشته است.

قاسمی به اجرای 64 طرح  ارتباط با صنعت با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد ریال با موسسات و شرکت ها و صنایع در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این طرح ها نسبت به سال قبل آن بیش از شش برابر رشد داشته است.

  وی،   به ماده 53 قانون جهش تولید دانش بنیان بر رشد و شکوفایی اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و افزود: بر اساس ماده 11 و 13 این قانون قراردادهای برون دانشگاهی با معاونت پژوهشی دانشگاه می توانند کد پژوهشی و مفاصا حساب بیمه دریافت نموده و بعنوان معافیت مالیاتی برای صنعت در سال انجام پژوهش و قابل انتقال به سنوات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد بیش از یکصد طرح پژوهشی ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان

انعقاد بیش از یکصد طرح پژوهشی ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان