مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-16اقتصادي

اختصاص 85 میلیارد ریال به احداث ساختمان های میراث فرهنگی و محیط زیست « سیروان »


فرماندار سیروان از اختصاص 85 میلیارد ریال به احداث ساختمان های اداری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حفاظت محیط زیست در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمدباقر شریفی فرماندار شهرستان سیروان، در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه های راهسازی و ساختمان های اداری این شهرستان افزود: ساختمان اداری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان با مساحت 282متر در سال 93 با اعتبار اولیه 6 میلیارد ریال کلنگ زنی شده و به دلیل عدم تامین اعتبار تاکنون راکد مانده بود هم اکنون با اعتبار 35 میلیارد ریالی که امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان به آن اختصاص پیدا کرده، با پیشرفت فیزیکی 75 در حال اجراست.

وی اظهار داشت: ساختمان اداری حفاظت محیط زیست این شهرستان در سال 97 با اعتبار اولیه 6 میلیارد ریال با مساحت 896 متر مربع در دو طبقه اسکلت بتنی شروع به کار کرده بود و و از آن زمان تاکنون اعتباری برای ساخت این ساختمان اداری اختصاص پیدا نکرده بود که امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ  50 میلیارد ریال برای آن مصوب شده و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی در حال اجراست.

فرماندار سیروان به جاده قاضی خان بدره اشاره و تصریح کرد: این محور مواصلاتی از سال 1400 با اعتبار 154 میلیارد تومان از منابع ملی که طول پروژه 17 کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 85 میلیارد ریال به احداث ساختمان های میراث فرهنگی و محیط زیست « سیروان »

اختصاص 85 میلیارد ریال به احداث ساختمان های میراث فرهنگی و محیط زیست « سیروان »