مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-19بين الملل

افزایش 300 دلاری هزینه ترانزیت هر کانتینر به اسراییل پس از تهدیدهای یمن


روزنامه عبری اسراییل هیوم در این باره گزارش داد شرکت ترانزیتی «زیم» رژیم صهیونیستی اعلام کرده هزینه جابجایی هر کانتینر به مقصد سرزمین های اشغالی را از 100 دلار به 400 دلار افزایش می دهد.

- روزنامه عبری اسراییل هیوم در این باره گزارش داد شرکت ترانزیتی زیم رژیم صهیونیستی اعلام کرده هزینه جابجایی هر کانتینر به مقصد سرزمین های اشغالی را از 100 دلار به 400 دلار افزایش می دهد.

به دنبال تهدیدات ارتش ملی یمن مبنی بر جلوگیری از عبور و مرور کشتی هایی با مبدأ و مقصد رژیم صهیونیستی از تنگه باب المندب، هزینه جابجایی هر کانتینر بار به سرزمین های اشغالی از یکصد دلار به چهارصد دلار افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از رسانه های عربی، روزنامه عبری اسراییل هیوم در این باره گزارش داد شرکت ترانزیتی زیم رژیم صهیونیستی اعلام کرده هزینه جابجایی هر کانتینر به مقصد سرزمین های اشغالی را از 100 دلار به 400 دلار افزایش می دهد.

همچنین نشریه گلوبس در گزارشی تأکید کرد از ابتدای سال جاری میلادی سهام شرکت های کشتیرانی اسراییلی حدود 23 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده اند و اکنون شرکت های بزرگ کشتیرانی، حرکت کشتی های خود از طریق دریای سرخ را متوقف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 300 دلاری هزینه ترانزیت هر کانتینر به اسراییل پس از تهدیدهای یمن

افزایش 300 دلاری هزینه ترانزیت هر کانتینر به اسراییل پس از تهدیدهای یمن