مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-20سياسي

30 درصد ارز بیشتر از سال گذشته به دارو تخصیص یافت


در جلسه نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور چالش ها و راهکارهای برون رفت از مشکلات نظام سلامت مورد بررسی قرار گرفت و از تخصیص 30 درصد ارز بیشتر از سال گذشته به تامین دارو خبر داده شد.

- در جلسه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور مطرح شد 30 درصد ارز بیشتر از سال گذشته به دارو تخصیص یافت در جلسه نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور چالش ها و راهکارهای برون رفت از مشکلات نظام سلامت مورد بررسی قرار گرفت و از تخصیص 30 درصد ارز بیشتر از سال گذشته به تامین دارو خبر داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه که عصر سه شنبه برگزار شد، با تأکید بر اینکه حوزه بهداشت و درمان جزء راهبردهای محوری دولت سیزدهم است، تصریح کرد: تحول و اقدامات دولت در بخش سلامت از جمله پوشش بیمه ای شش میلیون نفر در کشور، افزایش 90 درصدی پوشش هزینه های درمان بیماری های ناباروری و بیمه داروهای بیماران خاص و داروهای گرانقیمت از جمله اقدامات دولت در دو سال گذشته بوده است.

مخبر با قدردانی از همکاری های دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی در حوزه سلامت خاطرنشان کرد: هیچ موضوعی به اندازه سلامت برای خانواده های ایرانی حائز اهمیت نیست و دولت اراده ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد ارز بیشتر از سال گذشته به دارو تخصیص یافت

30 درصد ارز بیشتر از سال گذشته به دارو تخصیص یافت