مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-01سياسي

امام جمعه پارس آباد: مدیران کل از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند


مدیران کل هر اداره باید حداقل هر ماه یک بار به اداره های زیرمجموعه خود در شهرستان ها سرکشی و بازدید کنند و مشکلات هر اداره را حل و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره ) برگزار شد، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مدیران کل هر اداره استان اردبیل باید حداقل هر ماه یک بار به اداره های موجود زیرمجموعه خود در شهرستان ها سرکشی و بازدید کنند و مشکلات هر اداره را حل و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند.

وی افزود: محبت عامل استواری و پایداری در خانواده است که ابراز محبت از طرف زوجین به یکدیگر باید به صورت آشکار نمایان شود که این ابراز محبت باعث استوار و ماندگار شدن کانون خانواده می شود.

ایمان به خدا عامل پیروزی غزه شده است حجت الاسلام باقری عنوان کرد: ایمان به خدا عامل پیروزی غزه شده است و در 48 روز درگیری بین غزه و صهیونسیم، غزه مقاومت کرد و پیروز شد که امروزه در مقابل آزادی هر اسیر صهیونیست 3 اسیر از فلسطین آزاد می شود و این قدرت مقاومت را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پارس آباد: مدیران کل از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند

امام جمعه پارس آباد: مدیران کل از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند