مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-12سياسي

کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی کرمان در فضای مجازی آغاز به کار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، هادی خالویی، معاون دادستان کرمان در نخستین جلسه کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی در فضای مجازی که به منظور برنامه ریزی و هماهنگی نسبت به پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی برگزار گردید با تأکید .

- معاون دادستان کرمان از شکل گیری کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی در فضای مجازی جهت پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با رصد فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، هادی خالویی، معاون دادستان کرمان در نخستین جلسه کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی در فضای مجازی که به منظور برنامه ریزی و هماهنگی نسبت به پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی برگزار گردید با تأکید بر لزوم رصد جرایم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی به منظور جلوگیری از تبلیغات زودهنگام و گزارش فعالیت مجرمانه ی مرتبط با انتخابات در فضای مجازی گفت : تشکیل جلسات توجیهی به منظور آگاه سازی، اقناع و ارشاد نامزدها نسبت به قوانین و مقررات انتخابات و جرایم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی در دستور کار این کمیته است.

  او ضمن تأکید بر تشکیل مستمر و منظم جلسات کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی در فضای مجازی به منظور ایجاد فضای آرام و پر شور انتخاباتی از طریق پیشگیری از وقوع جرم اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی کرمان در فضای مجازی آغاز به کار کرد

کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی کرمان در فضای مجازی آغاز به کار کرد