مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:252023-11-22اقتصادي

افزایش 2 برابر تولید کابل های مخابراتی و پنل خورشیدی در یزد


مدیرعامل گروه کارخانجات کابل های مخابراتی شهید قندی یزد با بیان این که برای افزایش تولید و صادرات نیازمند حمایت های دولتی هستیم، گفت: 90 درصد فیبرنوری ایران و کابل های مخابراتی سوریه در کارخانه شهید قندی یزد تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدجواد عسکری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت ظرفیت تولید کارخانجات شهید قندی، اظهار کرد: خوشبختانه طی سه سال گذشته توانستیم گردش نقدینگی شهید قندی را از سه ماه به 2.

5 ماه کاهش دهیم.

وی با بیان این که در پنج ماهه نخست امسال توانستیم کل بودجه پیش بینی شده یک ساله جاری را محقق کنیم، افزود: در حال حاضر تمام شرکت های وابسته به گروه کارخانجات شهید قندی سود آور هستند.

مدیرعامل گروه کارخانجات کابل های مخابراتی شهید قندی یزد گفت: هم اکنون برنامه 15 مگاوات تولید در دستور کار قرار دارد و بنا داریم در سال آینده تا تولید 200 مگاوات پنل خورشیدی پیش برویم.

عسکری با بیان این که تاکنون نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش تولید در گروه کارخانجات شهید قندی ثبت شده است، تصریح کرد: هدف های صادراتی محصولات شهید قندی یزد کشورهای سوریه، افغانستان، کشورهای اوراسیا، ونزولا، ترکیه و عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابر تولید کابل های مخابراتی و پنل خورشیدی در یزد

افزایش 2 برابر تولید کابل های مخابراتی و پنل خورشیدی در یزد