مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-02اجتماعي

خدمات رسانی آنلاین و هوشمند به آسیب دیدگان پایتخت با سامانه «مددکار شهر»


مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از خدمات رسانی برخط (آنلاین) به افراد آسیب دیده اجتماعی در تهران از طریق سامانه مددکار شهر خبر داد.

- خدمات رسانی آنلاین و هوشمند به آسیب دیدگان پایتخت با سامانه مددکار شهر مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از خدمات رسانی برخط (آنلاین) به افراد آسیب دیده اجتماعی در تهران از طریق سامانه مددکار شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد احمدی صدر در این باره اظهار داشت: در این سامانه اطلاعات تمامی مراجعه کنندکان به مددسراها ثبت می شود و نحوه ارائه خدمات به شکل برخط (آنلاین) قابل رصد است.

وی افزود: در حال حاضر تمامی 20 مددسرای شهر تهران از طریق این سامانه پذیرش مددجو دارند.

به این شکل که تمامی مددجویان در هنگام مراجعه باید مشخصاتشان در این سامانه هوشمند ثبت شود؛ که از اهداف طرح فوق، شفافیت در ارائه فعالیت های بهره بردار مددسرا، بررسی لحظه ای ظرفیت مددسراها و ثبت روند و میزان خدمات به مددجوست.

احمدی صدر ادامه داد: این طرح به همت معاونت حمایت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به اجرا در آمده است و طی یک بازه زمانی کوتاه مدت به تمامی مددکاران مددسراها این آموزش ارائه شده و در حال حاضر تمامی زیر ساخت های طرح مددکار شهر در تمامی مددسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی آنلاین و هوشمند به آسیب دیدگان پایتخت با سامانه «مددکار شهر»

خدمات رسانی آنلاین و هوشمند به آسیب دیدگان پایتخت با سامانه «مددکار شهر»