مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-24سياسي

آتش بس موقت در سرزمین های اشغالی شکست رژیم صهیونیستی را نشان می دهد


امام جمعه تبریز با بیان اینکه آتش بس موقت در سرزمین های اشغالی بین اسراییل و حماس از چند منظر قابل بررسی است، گفت: روند فعلی جنگ چه ادامه یابد یا متوقف شود در هر دو صورت باخت و شکست آن برای رژیم صهیونیستی است چرا که آنها به هیچ یک از اهداف اعلامی خود نزدیک نشده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با بیان اینکه آتش بس موقت در سرزمین های اشغالی بین اسراییل و حماس از چند منظر قابل بررسی است، گفت: روند فعلی جنگ چه ادامه یابد یا متوقف شود در هر دو صورت باخت و شکست آن برای رژیم صهیونیستی است چرا که آنها به هیچ یک از اهداف اعلامی خود نزدیک نشده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: توقف جنگ در چنین شرایطی اذعان به شکست است و از سرگیری دوباره آن هم هزینه ی مضاعفی برای این رژیم خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بار دیگر ثابت شد ماشین جنگی رژیم صهیونیستی فرسوده و از کارافتاده است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از سال 2000 تاکنون در هر جنگی مجبور به پذیرش آتش بس شده و در آخر عقب نشینی کرده و یا شکست خورده است.

وی یادآور شد: اوایل طوفان الاقصی، نخست وزیر منحوس رژیم جعلی گفته بود آتش بس را نمی پذیرد چون پذیرش آن همانند پذیرش شکست است پس چه شد؟ الان دنبال آتش بس چهار روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش بس موقت در سرزمین های اشغالی شکست رژیم صهیونیستی را نشان می دهد

آتش بس موقت در سرزمین های اشغالی شکست رژیم صهیونیستی را نشان می دهد