مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-06سياسي

در معارفه سرپرست جدید دیوان محاسبات هرمزگان چه گذشت؟


مراسم تکریم مدیر کل سابق و معارفه سرپرست جدید دیوان محاسبات استان هرمزگان با حضور قائم مقام و معاونت هماهنگی و امور اجرایی و مدیر کل هماهنگی امور استان های دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در این مراسم ابراهیم نامداری قائم مقام معاونت هماهنگی و امور اجرایی و مدیر کل هماهنگی امور استان های دیوان محاسبات کشور با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در دیوان محاسبات استان هرمزگان اظهار داشت: پاسداری از بیت المال در اولویت برنامه های این نهاد نظارتی است و خوشبختانه تاکنون نیز فعالیت های موثری در این زمینه صورت گرفته است.

اولویت مان پیشگیری است نامداری افزود: رویکرد امروز دیوان محاسبات، تعامل و همدلی با دستگاه های اجرایی بوده و اولویت اصلی خود را بر پیشگیری قرار داده، البته در صورتی که شاهد بروز تخلف باشیم به صورت قاطعانه با متخلفان برخورد می شود.

مدیرکل هماهنگی امور استانهای دیوان محاسبات کشور یکی از برنامه های دیگر این نهاد نظارتی را تسریع در رسیدگی به پرونده ها عنوان کرد و گفت: در موضوع رسیدگی، برخی از ساز و کارهای موجود نیاز به اصلاح دارد که این مهم نیز در دست اقدام است و در پی آن پرونده ها در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف و رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در معارفه سرپرست جدید دیوان محاسبات هرمزگان چه گذشت؟

در معارفه سرپرست جدید دیوان محاسبات هرمزگان چه گذشت؟