مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-12سياسي

سفیر ایران اعلام کرد: صدور 100هزار ویزای گردشگری برای شهروندان کویتی در سال


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با تاکید بر لزوم گسترش همکاری های اقتصادی میان دو کشور خاطرنشان کرد که سفارت ایران سالانه 100هزار ویزای گردشگری به شهروندان کویتی می دهد.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با تاکید بر لزوم گسترش همکاری های اقتصادی میان دو کشور خاطرنشان کرد که سفارت ایران سالانه 100هزار ویزای گردشگری به شهروندان کویتی می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الخلیج آنلاین، محمد توتونچی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت در یک نشست خبری گفت که روابط میان دو کشور گسترش قابل ملاحظه ای داشته و درحال حاضر برای فعال کردن کمیته های مشترک تلاش می کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش های گسترده ای برای تسریع روند همکاری اقتصادی و تجاری میان دو کشور وجود دارد و اکنون تمرکز بر روی تجارت و صادرات مواد غذایی و مصالح ساختمانی است.

سفیر ایران افزود: سفارت ایران سالانه 100 هزار ویزای گردشگری به شهروندان کویتی می دهد و صدور ویزاها بیش از 72 ساعت طول نمی کشد.

ما همچنین صدور ویزای سالانه متعددی برای کسانی که پروژه و یا فعالیت تجاری دارند را آغاز کردیم و صدور این نوع ویزاها در فرودگاه های تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و اهواز امکان پذیر است.

توتونچی در ادامه ابراز امیدواری کرد که کویت نیز همانند گذشته به شهروندان ایرانی ویزای مسافرتی بدهد تا ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران اعلام کرد: صدور 100هزار ویزای گردشگری برای شهروندان کویتی در سال

سفیر ایران اعلام کرد: صدور 100هزار ویزای گردشگری برای شهروندان کویتی در سال