مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-20اقتصادي

جذب و تخصیص اعتبارات جهت فعال سازی پروژه های عمرانی کهگیلویه وبویراحمد


رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال تخصیص پروژه های عمرانی استان در سال جاری بوده که جذب شده است.

- جهانگیر شاهینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از اختصاص اعتبارات سفر دور اول رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: اعتبارات سفر تا پایان سال جاری تحقق می یابد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دو سال اخیر اعتبارات قابل توجهی به میزان 284 هزار میلیارد ریال از محل سفر اول ، متمم سفر، سفر دوم رییس جمهور، اعتبارات سنواتی، مسئولیت های اجتماعی و سایر ردیف های متفرقه تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: از مجموع اعتبارات سفر دور دوم نیز پس از تدوین و امضاء توافقنامه ها با امضای معاون اول رییس، جمهور، وزرا، مجموعه نفت، سازمان برنامه بودجه و .

تاکنون 126 هزار میلیارد ریال ابلاغ شده است که پس از ابلاغ کامل، طی دو تا سه سال باید اختصاص پیدا کنند.

این مسوول اضافه کرد: از مجموع اعتبارات سنواتی سال 1401 استان نیز 74 درصد تخصیص دریافت شده است که به پروژه های مختلف استانی در سال گذشته تزریق شده است.

رییس سازمان برنامه وبودجه افزود: همچنین از مجموع اعتبارات ملی و ملی استانی تاکنون 9 هزارو 500 میلیارد ریال در بخش آب چهار هزار و  500 میلیارد ریال، در بخش راه چهار هزارو 140 میلیارد ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب و تخصیص اعتبارات جهت فعال سازی پروژه های عمرانی کهگیلویه وبویراحمد

جذب و تخصیص اعتبارات جهت فعال سازی پروژه های عمرانی کهگیلویه وبویراحمد