مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-20حوادث

پایان خوش یک آدم ربایی در سراوان


 فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان از چنگ آدم ربایان کمتر از 24 ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ احمد آذرکیش در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه مرد جوانی توسط افراد ناشناس در یکی از میادین شهرستان سراوان پس از ضرب و جرح ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه آغاز و موضوع با حساسیت ویژه ای توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان دنبال شد.

مأموران انتظامی سراوان بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه پژو 405، فردی 34 ساله را پس از ضرب و جرح در یکی از میادین شهر ربوده و از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده، مأموران تحقیقات گسترده ای را برای آزاد سازی گروگان آغاز کردند و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در یکی از محلات شهرستان سراوان شناسایی کنند.

مأموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم ربایان بلافاصله محل را در محاصره خود درآورده و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از 24 ساعت فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خوش یک آدم ربایی در سراوان

پایان خوش یک آدم ربایی در سراوان