مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-01اقتصادي

افزایش 10 برابری نرخ کپسول گاز غیرقابل تحمل است


تهیه کپسول گاز مایع برای مردم استانی که پایتخت نفت و گاز کشور است، به یک دغدغه و نگرانی جدی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه این شهر، با اشاره به افزایش چند برابری قیمت کپسول گاز مایع، اظهار داشت: با اعلام نرخ چندبرابری کپسول گاز مایع، آن دسته از مصرف کنندگانی که سهمیه گاز یارانه ای ندارند، افزایش بعضا تا 10 برابری نرخ ها برایشان غیرقابل تحمل است.

امام جمعه برازجان افزود: در واقع این نرخ گذاری جدید در کنار ابهامات، اعتراضاتی را از جانب برخی افراد از جمله، اغذیه فروشان، مراکز خوابگاهی و برخی از کارگاه ها به همراه داشته است، البته با توجه به تجربه گذشته در دو نرخی شدن بنزین، به نظر می رسد در آینده، شاهد بازار سیاه کپسول های گاز هم باشیم.

مصلح ابراز داشت: مسوؤلان  باید تدبیری بیاندیشند که اخلالی در زندگی مردم ایجاد نشود و همچون گذشته سیلندر گاز مورد نیاز مردم  به  قیمت یارانه ای تامین  شود.

امام جمعه برازجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان، اظهار کرد: نقشه آمریکا برای تشکیل خاورمیانه جدید به کلی ناکام ماند که  نابودی حزب الله جزیی از نقشه بود؛ حزب اللّه 10 برابر قوی تر شد و خواستند عراق را ببلعند و سوریه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری نرخ کپسول گاز غیرقابل تحمل است

افزایش 10 برابری نرخ کپسول گاز غیرقابل تحمل است