مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-11فرهنگي

مستندسازان چهارمحال و بختیاری به بخش مسابقه جشنواره سینماحقیقت راه یافتند


دو فیلم مستند کوتاه ساخته هنرمندان چهارمحال و بختیاری به بخش مسابقه ملی هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» راه یافت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دو فیلم مستند کوتاه ساخته هنرمندان چهارمحال و بختیاری به بخش مسابقه ملی هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران سینماحقیقت راه یافت.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، با پایان کار مشاوران دبیر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت و قطعی شدن آثار راه یافته به بخش های بلند، نیمه بلند، کوتاه و جایزه شهید آوینی، فهرست این آثار شامگاه یکشنبه اعلام شد که در این میان نام 2 اثر از فیلم سازان چهارمحال و بختیاری نیز دیده می شود.

مستند کوتاه کُر کوهستان به کارگردانی امیرحسین اسیوند چمعالی و ارجنا به کارگردانی عباس رفیعی مرغملکی نام آثاری است که به عنوان نمایندگان چهارمحال و بختیاری در بخش مسابقه ملی سینماحقیقت به نمایش در می آیند.

اسیوند فیلم خود را با موضوعی اجتماعی و با تمرکز بر زندگی مردم بختیاری ساخته است و داستان تولد نوزادی را بر بلندای کوهستان زاگرس روایت می کند.

رفیعی دیگر فیلم ساز چهارمحال و بختیاری هم در فیلم کوتاه ارجنا، مضمونی محیط زیستی را دنبال کرده است و روایتگر پیرمردی که در تلاش است از این گونه گیاهی محافظت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازان چهارمحال و بختیاری به بخش مسابقه جشنواره سینماحقیقت راه یافتند

مستندسازان چهارمحال و بختیاری به بخش مسابقه جشنواره سینماحقیقت راه یافتند